Nej nu jävlar!!

För första gången i mitt liv, så kände jag att jag måste bli seriös. Jag måste plugga seriöst, ta allt seriöst osv. Jag har länge fått många G och några VG och ca en eller två MVG i olika ämnen. Men från och med NU; blir det plugg! Jag VÄGRAR få G! NEJ! inte G! Absolut inte! Jag måste få VG eller MVG i alla mina ämnen jag läser nu för att läsa den högskolan efter gymnasiet! Jag hoppas jag tänker såhär imorgon och alla andra dagar också.. eftersom jag måste skärpa mig! Det blir inte lika mycket data kul för mig. Jag MÅSTE alltid ligga före i skolan från och med nu. Jag ska bli duktig. Duktig så att min madre och padre kan bli nöjda.. och sen själv känna att jag gjort mitt bästa!
Jag kommer kanske inte bli kontaktbar genom msn, animecka, deviantart, tumblr eller andra sidor lika mycket nu. Bästa sättet att nå mig är nog genom mobilen (alltså sms). Eller facebook, som jag skulle nog bara kolla en gång varje kväll innan jag går och lägger mig...
Men var lugna, jag kommer ladda upp ngt några gånger här på bloggen. Jag kommer ju inte sluta HELT med datorn.. hahah skulle dött då xD Helgerna är för att ha skoj x3

Kommentarer
Postat av: anna

jag har fått reda på att jag ligger på g i svenska D: G?!?!?!?! omg jag skäms xD

jag hoppas du får några mvg:n nu innan jul (och efter)!



och jag som inte har kompis.... lol xD längtar till jullovet för då kan vi prata 8D

2011-12-06 @ 16:28:51
URL: http://merajuice.blogg.se/

♥♠ Kommentera gärna! ♦♣

♥ Namn ♥
Kom ihåg mig?

♠ E-postadress ♠ (publiceras ej)

♦ URL/Bloggadress ♦

♣ Din kommentar ♣

Trackback