my normal daay ~

Idag har inget speciellt hänt.. igen. Förutom att tvn är kaput. Så vi ska laga den imorgon när storasystern kommer hit. Så jag hoppas hon också tar med sig virusskydd till min dator(a) så att jag kan rita igen!! (min dator var hotad så fick stänga av den för tillfället). Suck...
Nu sitter jag här och håller på att skriva klart mitt Filosofi arbete. Jag har suttit här ett bra tag med den nu.. har bara skrivit ''kladden''... och är inte ens klar med det än, lol. Vi har fått några frågor om ''Livet och meningen''. Det är gaaaanska jobbigt... eftersom jag inte fattar exakt hur jag ska få till det ''filosofiskt''.. hahaha.... Men nu sitter jag och gör något annat...IGEN.. Jag bloggar och sitter i msn och skriver med en kompis om super junior, shinee, asiatiskt hår, osv osv.. Hahahah mitt liiiiv, jag orkar så mycket annat hela tiden, men aldrig mina läxor.

Kommentarer
Postat av: anna

svaret på frågan om meningen med livet: 42



varför inte bara ladda ner ett virusprogram? typ avast, det har vi på alla datorer i huset



2011-12-13 @ 13:33:42
URL: http://merajuice.blogg.se/

♥♠ Kommentera gärna! ♦♣

♥ Namn ♥
Kom ihåg mig?

♠ E-postadress ♠ (publiceras ej)

♦ URL/Bloggadress ♦

♣ Din kommentar ♣

Trackback