min dag + d.gray-man

Kom precis hem för några minuter sedan. Idag har jag inte gjort så jätte mycket. Men jag har varit ute med två kompisar en stund. Vi kola först på några filmer, men inget var intressant. Sen köpte vi dricka, chips och dipp. Efter det stack vi hem till ngn och var där. Vi åt där, löffade där (lol), kollade på film och lekte lite i fejjan(..kanske inte så mycket? x3). Seeen gick väl timmarna och nu sitter jag här.
Jag har också precis läst den senaste kapitlet av D.Gray-man, och jag säga er...jag dog!

Den var AWESOME!!! Alltså den senaste kapitlet!! LÖVED IT! Kanda har nu äntligen hittat Allen!!!! Och det var as kul att Kanda ville ''döda'' clownen (utan att han visste att det var Allen XD). Och sen när Allen ''avslöjar'' sig..jag DOG!!! Han var så het!! OwO Jag tackar Katsura för den senaste kapitlet!!! Jag längtar skit mycket nu till nästa!!! Jag hoppas ngn Yullen/KandaxAllen moment kommer!!!

Kommentarer

♥♠ Kommentera gärna! ♦♣

♥ Namn ♥
Kom ihåg mig?

♠ E-postadress ♠ (publiceras ej)

♦ URL/Bloggadress ♦

♣ Din kommentar ♣

Trackback