fufufu sorry folkz

Ursäkta att jag inte har bloggat så mycket den senaste tiden.
Men sista veckan var det mycket plugg, träffa vänner och sen kommer julen och allt sådant! Plus att jag aldrig fick någon ''känsla'' av att vara i datorn så mycket. Jag har några... korta uppgifter som jag måste göra xD Skriva några anime recessioner till en sida (animecka), och sedan rita Harry Potter commission bilden. Jag är redan försenade med alla dem.. lol, men jag har liksom aldrig orkat. Men whatevs.
Vad har hänt mer de senaste dagarna? ... Jo! Vi håller på att ändra alla dörrar i huset. Vi hade bruna dörrar förut, nu är dom vita och helt nya. Lol va vårt hus ändras nu: nya snygga vita fönster, nya snygga vita dörrar. Jag tycker det ser ganska nytt ut här, heheh. Har det hänt något nytt för er de senaste dagarna?
Hoppas ni också fått bra julklappar. Jag fick iaf helt okej julklappar. Orkar tyvärr inte skriva upp alla... men fick lite sminkset, kräm grej, halsband och grej, handskar, pikachu tedyy (lol). Och inte bara det heller! Från pokemon soul silver spelet fick jag också en shiny pichu, efter ca 800 egg fick jag den äntligen hahah lol.
Jag ska försöka förbättra mitt bloggande...men nu när lovet börjat känner jag att jag vill... ta det lugnt (A)

Kommentarer

♥♠ Kommentera gärna! ♦♣

♥ Namn ♥
Kom ihåg mig?

♠ E-postadress ♠ (publiceras ej)

♦ URL/Bloggadress ♦

♣ Din kommentar ♣

Trackback