♥ D.Gray-man ♥


Kyaaah, jag kan knappt leva längre över hur spännande D.Gray-man har blivit!!! Jag sitter här och väntar nu till nästa månad för att se vad som kommer att hända!! omgomgomg!!! Sen det bästa! Det är att se hur Katsura(skaparen) förbättras hela tiden!! (alltså hur hon tecknar karaktärerna). Jag älskar hur Allens nya hår ser ut, aaahhhh. Jag. Måste. Ha. Det. Nya. Kapitlet. NU!
Lol, medan jag är i ämnet D.gray-man, så kan jag säga mina favorit pairings, jag ÄLSKAR: Yullen(Kanda & Allen), och så älskar jag TykAll (Tyki & Allen) - just love tham!! Än så länge är det bara dem, lol, sen har SMÅ andra pairings xD Men om Allen skulle hamna med ngn tjej... så får det ABSOLUT INTE vara Lenalee..... om någon, MÅSTE det vara Road!!!(om det skulle vara en tjej dvs). Men min absoluta favorit är YULLEN!!! YULLEN ALL THE WAAAAY!!!! Jag älskar att yullen moments dyker upp loololo

Kommentarer
Postat av: suuuki

heeeeh? :D

Är mangan såå bra? ^_^

Fast dock tror jag att jag tänker kolla på animen och sen läsa mangan där det slutar, så som jag gör med khr... Dock har jag inte ens börjat titta på d-gray-man än.. Måste titta på första episoden idag.. :3

2011-12-09 @ 17:01:03
URL: http://suukichan.blogg.se/

♥♠ Kommentera gärna! ♦♣

♥ Namn ♥
Kom ihåg mig?

♠ E-postadress ♠ (publiceras ej)

♦ URL/Bloggadress ♦

♣ Din kommentar ♣

Trackback