confusion 2012


Jag tänker gå på ConFusion den här gången. Jag hoppas det kommer bli mitt andra konvent, (eftersom jag satsar på att gå på uppcon innan). Någon här i göteborg, eller någon annan stans som också planerar att gå på ConFusion eller Uppcon? Jag ska vänta till feb innan jag bestämmer mig för att gå på uppcon eller ej.. måste vara säker.. Det har blivit väldigt rörigt (om uppcon grejen), jag hade frågat en först (och jag tvekat, eftersom hon inte skulle kanske tycka att det var så kul), och sen kommer en annan som säger att hon kan gärna följa med mig också (hon har också varit där innan.. men jag tror nu att hon kommer tacka ner, eftersom biljetterna kostar runt 600 kr eller något). Sen så säger en kompis i japanskan att jag kunde hänga med henne, jag får se vad som blir av det. Men nuuu är det ConFusion!! Förra året fanns det HostClub där!! Med jätte snygga asiater, och jag kunde inte gå... men den här gången ska jag fan gå! Kommer någon annan också gå på det? Mer information kommer snart tror jag x3
Läs mer om ConFusion här

Kommentarer
Postat av: anna

jag följer gärna med! efter april är det inget mer jag sparar till och kan lätt lägga ner 600 kr :D

2011-12-17 @ 18:10:42
URL: http://merajuice.blogg.se/

♥♠ Kommentera gärna! ♦♣

♥ Namn ♥
Kom ihåg mig?

♠ E-postadress ♠ (publiceras ej)

♦ URL/Bloggadress ♦

♣ Din kommentar ♣

Trackback