neeeeeeeej...



Klockan är lite efter 04.00, och jag är fortfarande vaken...
Jag har förfasiken skola imogon... och jag kan inte sova! IGEN. Det var exakt såhär förra året också! Seriöst vad jag hatar att jag inte kan sova! Jag behöver sömn! Som tur är börjar jag klockan 1 idag. Men något som suger fett mycket är att dom där männen ska komma hit klockan 9 och fixa vidare med våra fönster. SERIÖST. Jag orkar inteeee. Vill ni veta det jobbiga med att börja skolan nu igen!? (det är inte lika jobbigt som förra året, efteersom nu är jag van med skolan), men att jag får en ny klass, suck... eller det är fortfarande många i min klass som kommer gå i min klass, men vi kommer att ändå träna på namn.... IGEN, jag orkaaaar inte. Och inte tal om på fredag! PÅ fredag har vi den såkallade ''*ulesärken'', vi ska välja tema och tävla igen. (förra året var väl lite kul), men jag har inte orket nog för det... jag har inte ens ork för att börja skolan igen... och börja plugga..
Ne nu ska jag försöka sova... blev lite tröttare nu efter att jag skrev det här inlägget. Godnatt folkz. Hoppas era jäkla rövar har det trevligt i skolan... Jag önska jag hade en lärare som läraren i GTO (jdrama, anime och manga). Han är awesome.. då skulle man iaf ha kul i skolan.. suck. Godnatt nu



Kommentarer

♥♠ Kommentera gärna! ♦♣

♥ Namn ♥
Kom ihåg mig?

♠ E-postadress ♠ (publiceras ej)

♦ URL/Bloggadress ♦

♣ Din kommentar ♣

Trackback