Tjatja :D



Tja tja! Nu ska jag berätta kort om hur min dag varit
...har inget att säga! :D..förutom att det var en kort/lång skoldag som vanligt! xD Och att när vi gjorde orgentering....det gick PISS dåligt! xD



IMORGON!!!! IMORGON BLIR DET SKOLFOTO!!!!! Jag längtar lite :D... fast...mitt hår är fucked up! men ska fixa det snart xD heheheheh ~ Men nu ska jag ta och lyssna på 2 grymma låtar xD ..jag tänker visa upp en på facebook, men BARA EN...men vet inte vilken ;___; xD
 
Nu lite off topic! I MISS THE OLD TIMES - minnen xD


 

Skået åt vänster är mitt :D och skåpet åt höger är Annas xD Det var våra gammla skåp OWO vems är stökigast? xD annas skåp har iallafall ordning! xD OMG va stökig jag var! owo xD

men nu ska jag...eh....fixa håret! xD hejsvej!


Kommentarer
Postat av: anna

jävla överstökiga människa!!!

2010-09-14 @ 09:49:44
URL: http://merajuice.blogg.se/
Postat av: moa freakin' carlberg ♥

godmorgon du! allt bra emd dig en dag som denna? planer för dagen? :)

2010-09-14 @ 10:36:09
URL: http://utankontroll.blogg.se/

♥♠ Kommentera gärna! ♦♣

♥ Namn ♥
Kom ihåg mig?

♠ E-postadress ♠ (publiceras ej)

♦ URL/Bloggadress ♦

♣ Din kommentar ♣

Trackback