✎ Slapp dag idag



Godeftermiddag på er! (´▽`)Det är en solig och fin dag idag! Det är mycket sol och lite moln Mycket fint väder för att vara ute, och absolut inte i skolan (A)
Jag började klockan 12.30, jag gick till skolan, och sen får jag reda på att vår engelska lektion blev inställd, jag blev glad jo..men jag kunde ju ha suttit hemma en timma! xD Så jag och några-många- i klassen gick för att leta upp vår matte lärare och fråga om vi fick gå hem och jobba matte istället, eftersom matte var sista lektionen, och vi har bara två lektioner idag. (><) Det fick vi! Ingen skola idag.. känns GÖTT!

Jag har nu suttit här framför min dator och kollat runt på olika sidor..jag har så jäkla tråkigt nu! Så jag bestämde mig för att kolla på Durarara igen (lol). Det var länge sen jag kollade på det. Jag älskar den animen ENORMT! ❤ Älskar huvudkaraktären Mikado, sen så älskar jag Shizuo och Izaya! Dom ägeeer ~

Nej men nu ska jag gå och kolla om det finns något att äta... har inte ätit något och jag är hungrig!
Sen efter det så ska jag kolla på lite mer Durarara episodes och seedan läsa ''Hungerspelen''. Det är en ny bok som jag har lånat från bibloteket. Mina kompisar sa att den boken är jätte bra, så jag har börjat läsa den. Den är rätt intressant! o(≧∀≦)o

Nu säger tack och hej, och glöm inte att komentera

Kommentarer

♥♠ Kommentera gärna! ♦♣

♥ Namn ♥
Kom ihåg mig?

♠ E-postadress ♠ (publiceras ej)

♦ URL/Bloggadress ♦

♣ Din kommentar ♣

Trackback