September, höst + Sicilien


Nu är det första september idag! :D
Idag så var skolan ganska roligt! Träffade några gammla klasskompisar, och sen så snacka jag med en påvägen hem, hur hon hade det osv. Mycket trevlig dag där jag såg nästa HELA min gammla klass i skolan xD
Men nu är första månaden av hösten här ~ Om 59 dagar kommer Anna från stockholm hit till göteborg, jag LÄNGTAR! :D
På fredag, alltså överimån så ska jag och två av mina kompisar gå på bio och se på Vampires Suck xD


~*~*~*~Sicilien~*~*~*~

Jag vill nästan gråta! Jag vill seriöst åka tillbaka till Sicilien! Jag vet inte varför jag saknar det stället så mycket xD Men jag bara gör det! Jag vill dit! Sicilien är jätte mysigt! MAFFIA (a) xD


I really miss Sicily ;___; Jag vill så gärna åka dit igen! Men det kommer nog inte bli det på ett tag.. Men jag kommer drömma vidare, tills den dagen kommer! (a)
....
.....................
...AAhhhh!!!! Jag blir galen! Jag vill dit nu! Inga bekymmer om läxor eller något annat där! Det var jätte mysigt där!!! JAG VILL DIG! Jag vill återvända till Santa Lucia Hotellet, hoppa in i poolen, gå ner en våning till Blue Bar och dansa! Jag vill hoppa in i havet! Jag vill vandra in till stan! JAG VILL HA PASTA!!! Jag vill dit !!!! ...suck....SUCK!

Nej men nu ska jag göra lite läxor, har två läxor tills imån, sen har jag två läxor tills på fredag..kul..
Hej så länge, och hoppas er dag varit bra <3

ELLER NEJ! vänta lite.....

För er som inte vet vart Sicilien ligger:


Den blå färgade området är Sicilien. Huvudstaden heter Palermo. Största beget på ön heter Etna, de pratar både Italienska och Sicilianska.
Något roligt som jag älskar med ön:
Ön var beryktad på grund av maffian, som är en hemlig förbrytarorganisation från Sicilien år 1860. Den första maffiaorganisationen, Cosa Nostra, är siciliansk och många amerikanska maffiabossar har sicilianskt påbrå.
Maffia ön :D

Nu ska jag fortsätta med läxan! Hejdå! xD


Kommentarer
Postat av: anna

längtar <333

nu fattar du hur jag kände när jag kom hem ifrån Sydafrika :P

JAG TKR VI SKA ÅKA TILL SICILIEN NÄR VI BLIVIT 18! :D elr när jag blivit 18, orka vänta tills DU blivit 18 xP om det går :)

2010-09-01 @ 20:01:49
URL: http://merajuice.blogg.se/
Postat av: anna

det är inte alls gott!! det gör ont! :'O

2010-09-02 @ 16:31:36
URL: http://merajuice.blogg.se/

♥♠ Kommentera gärna! ♦♣

♥ Namn ♥
Kom ihåg mig?

♠ E-postadress ♠ (publiceras ej)

♦ URL/Bloggadress ♦

♣ Din kommentar ♣

Trackback