Anime: Kuroshitsuji II & Katekyo Hitman Reborn


Jag har nu sett den 11 episoden av Kuroshitsuji.
Jag har nu öppnat mina ögon och märkt att de nya karaktärerna till säsong två..är antingen, pedofiler, pevon, psykopater eller bara helt CRAAAAZY! Bara Sebastian och Ciel är BÄST! Och Ciels replik till Sebastian ägdeeee!! 
Ciel: ''Sebastian! You obtained me my revenge. This is an order! Come and eat my soul already! Until the very moment when you eat all of my soul, You are my butler! Sebastian Michaelis!''
Sebastian: ''Yes, my lord''
<- min favorit replik av honom!!!!!!
KYAAAA, vilken fán skrik av glädje jag gjorde där xD mohaha!
Men seriöööst! Det är nu bara en avsnitt kvar av den här animen... jag tror jag dör! Jag är så jäkla arg på Claude, Hannah och Alois..dom suger och borde gå dö! Bara Sebastian och Ciel får finnas... cp ungar....




Jag har precis kollat på episode 201 av Katekyo Hitman Reborn!
Och jag tjöt under hela episoden! Moahhaha! Den episoden ägde! Jag blev så himmla glad/förvånad när jag såg att Vongola Primo familjen dök upp och hjälpte Tsuna och de andra! KYAAAAH They rule! <3
Jag älskar seriöst dessa moments där Primo och Decimo familjen möts!!! I LOVE!!! Giotto är ju helt underbar OWO
(På bilden ser du Vongola DECIMO familjen... they rule! MENMEN!... på den nedre bilden ser man Vongola PRIMO familjen, och de ÄGER ännu mera!! :D)
Lol..det är bara en liten chibi bild XD ni får klicka om ni vill xD



Jag älskar seriöst Katekyo Hitman Reborn! It rules youre ass !! ..nu skärper ja mig ! xD Nu ska jag snart göra läxor igen... jag måtse....men nu blev jag hungrig och skiter i läxorna...IGEN! XD Jag är så jäkla lat!

Men nu tänker jag visa en bild på Tsuna och Giotto, bara för att dom ÄGER!!!


~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~

PS: Jag minns när jag var liten...och kollade bara på anime och sånt på tv... som vanliga tecknade serier xD Men sedan kom manga och tog över.. men nu IGEN så har anime kommit och blivit bäst! xD Jag har suttit och kollat så mycket på anime att mina ögon snart poppar ut OWO Men hejdå! ha en trevlig helg xD


Kommentarer

♥♠ Kommentera gärna! ♦♣

♥ Namn ♥
Kom ihåg mig?

♠ E-postadress ♠ (publiceras ej)

♦ URL/Bloggadress ♦

♣ Din kommentar ♣

Trackback