No day tomorow if the day yesterday didn't exsist




----
Dåså, igår gick jag ut för att shoppa en klänning till hemliga festen.
Men istället så köpte jag lite andra kläder xD Men jag köpte även en kjol, och idag testade jag kjolen, och det visade sig att den kan även bli en snygg klänning...så jag har en snygg klänning nu! xD Jag ska bara sy fast en liten detalj och sedan ska jag gå och köpa en kofta eller något OwO xD Jag är glad nu :D

~

The power to be strong,
And the wisdom to be wise,
All these things will come to you in time.


On this journey that you're making,
There'll be answers that you'll see
,
And it's you who climb the mountain
It's you who'll reach the peak.

Son of man look to the sky,
Lift your spirit, set it free,
Someday you'll walk tall with pride
,
Son of man, a man in time you'll be.

Though there's no one there to guide you,
No one to take your hand,
From the faith and understanding,
You will journey from boy to man.

In learning you will teach,
And in teaching you will learn,
You'll find your place beside the ones you love,


Oh and all the things you dreamed of,
The visions that you saw,
Well the time is drawing near now,
It's yours to claim and own.

De ''mörka'' har jag bara gjort sådär för att de orden gillar jag xD
men det här är typ lyrics från Tarzan filmen <3 Jag älskar den filmen...jag minns hur jag grät då jag var barn xD ...jätte pinsamt ju! Jag satt i bion! Jag kommer ihåg den dagen väldigt bra! xD Såhär var det:
Jag var med mina syskon på bion och skulle se Tarzan, jag åt Bilar och kände att min tand gjorde ont, men struntade i det, sen 5 minuter innan filmen började tappade jag min TAND ! xD jag kunde inte äta godis längre D: Men jag såg på filmen, men senare vid slutet av filmen då pappan dog, jag grät så jävla mycket!! ;o; Jag slår vad om att det var pinsamt att sitta bredvid mig då för mina syskon...men jag stor grät !xD Jätte pinsamt nu! xD

Men här är låten som jag pratade innan om:


det var allt för idag xD



Kommentarer
Postat av: anna

nice :D

jag längtar tills jag får se alla era kläder, tänkte säga klänningar men så kom jag på att du hade kjol xD

2010-05-23 @ 23:24:13
URL: http://merajuice.blogg.se/

♥♠ Kommentera gärna! ♦♣

♥ Namn ♥
Kom ihåg mig?

♠ E-postadress ♠ (publiceras ej)

♦ URL/Bloggadress ♦

♣ Din kommentar ♣

Trackback