Min dag, minus skolan...

Hola! Welcome! Halloj! :D

Jag kommer nu skippa hur min skoldag varit.... den sög kan man nog säga.. iallafall i slutet av dagen..

Whatevea! men jag kommer gå in i detalj nu vad som hände precis här hemma xD När jag kom hem och skulle dricka vatten så hörde jag ett ''bzzzz'' ljud från någonstans från köket, och när jag stannade för att lyssna så blev de tyst, så jag trodde jag hörde fel xD
Men det visade sig PRECIS att det var något... xD

Jag och min syrra satt och kollade igenom en resa: Mallorca xD Och att man kunde gå och kolla på Drakgrottor, jag och min syrra gick sakta till köket (jag var exakt bakom min syrra) och så pratade jag om att Drakor inte exstisterar och att jag var beskiven för det D: för jag trodde att draken var djur, och inte fantasi! xD Och Plötsligt så dök en BI upp, den kom plötligt bizzande fram. Jag SKREK, en sekund efter SKREK min syrra, jag sprang allt jag kunde till mitt rum, min syrra hoppade bakom en soffa. Seriöst vad vi skrek och skrattade av rädsla XD
Senare så vågade min syrra ta en låda och försöka ta ut biet ur huset. Och jag höll ett avstånd såklart och såg på xD Hon la lådan över biet så att den var där inne, så drog hon den sakta mot dörren. sen kom min komentar: ''Den är inte inne...''. Hon hade biet exakt bredvid lådan med bara foten inne. Hon fick panik och skrek, hon KASTADE ut lådan ur huset... ingen vågade hämta den sen xD Tillslut kom mamma in och hämtade lådan och sedan slängde ut Biet ! OwO ... det här var en väldigt kort äventyr... typ xD


Kommentarer
Postat av: anna

ameh! jag trodde att det var en bil när du berättade i skolan xD

2010-05-07 @ 15:09:57
URL: http://merajuice.blogg.se/
Postat av: Astrid

Gilda vilken gullig blogg du har! sorry har inte kollat på typ hurlängesomhelst..xD

Jag hatar när bin kmr in i huset, som tur e har jag en lillebror möhö:D

2010-05-12 @ 08:53:47

♥♠ Kommentera gärna! ♦♣

♥ Namn ♥
Kom ihåg mig?

♠ E-postadress ♠ (publiceras ej)

♦ URL/Bloggadress ♦

♣ Din kommentar ♣

Trackback