HEHE! :D

~~

Dagen innan igår, alltså på torsdag, så såg hela familjen på Robin Hood, igår, fredag, så såg jag och syskonen på dvd, Alvin och gänget 2 xD Den var jätte gullig OwO Idag har jag, min syrra och pappa kollat på dvd igen - Old Dogs xD Den var rolig..speciellt i slutet med gorillan! xD
Vi ska ikväll kolla på en till film, tyvärr så minns jag inte vad den heter xD

~~

Igår och idag har har hittat en ny anime, jag bara kollade på första avsnittet och blev jätte intresserad OwO .. jag menar...seriöst...jag brukat ALDRIG kolla på sådana här anime.. Jag håller mig gosiga och roliga xD Men den här är verkligen inte gosig eller rolig...bara jätte äcklig och sorlig ;___;



Bara för att inget missförstån ska ske utav undertexten xD Dom pratar om vad dom har SKRIVIT på trädet xD

Men den här animen är så bra ;o; jag blir fan sur på alla andra och inte fångarna! ;__; det är ju bara cp! Allt! D:
Men det här en bra anime med...vänskap(?) osv.
den heter Rainbow: Nisha Rokubou no Shichinin - för kort bara - Rainbow

Nu kommer jag visa nåra bilder här nere... så först kommer jag ge er en LITEN varning... om ni är känslig för våld/blod eller ngt annat, kolla ej~





Det här är det jag hatar... polisvakten har låst in killen som blir slagen där inne, för att han hatar honom och att han är rädd..... fy..!


VARNING!
Bilden här nere är liten.. för er som är känsliga... KOLLA INTE! Jag upprepar! Bilden här nere är blodig och HANDEN ser inte precis bäst ut.. ändå om det är tecknat kan det äckla människor....

~~
~~




Vill ni ser en bättre storlek, klicka..


Det var allt för nu xD Kanske kommer skriva ngt mer idag... vi får se xD


Kommentarer

♥♠ Kommentera gärna! ♦♣

♥ Namn ♥
Kom ihåg mig?

♠ E-postadress ♠ (publiceras ej)

♦ URL/Bloggadress ♦

♣ Din kommentar ♣

Trackback