Det här har varit en trött dag.. jag är ju trött! xD

----

GODDAAAAG! ~
Jag ska nu skriva ner vad jag kommit fram till med LYRICSEN:



Sunlight was the only thing that felt right
before I came here
But inside it feels like it keeps raining
And every drop is like the tears we couldn't ___

‘Cause inside we were all alone
But this place gave us something
___________________ strong

_______ a place inside this world
Where hopes and dreams are not yet lost
_______________ against these walls
We'll fight this fight forever and more
_____ a place inside this world
Where we must go back to once more
Until the day
We find that place
We're not alone



Som ni ser så finns det inga grejer på de ställerna.... så jag drog bara ett streck xD MenMEN! Nu behöver jag hjälp D: Iallfall med de ställen! xD Jag har INGEN aning längre om vad som ska vara där OwO .. det finns två förslag..men jätte svårt! xD
Så hjälp gärna ;o;


Kommentarer
Postat av: anna

loggade in och såg 4 kommentarer, sen skulle jag godkänna dem och det var massa fler. blev bara snurrig i huvudet :S xD XD

2010-05-19 @ 00:54:33
URL: http://merajuice.blogg.se/
Postat av: anna

Moahah xD nytt personligt rekord ond inte för att det slår dig då xD

2010-05-19 @ 12:37:02
URL: http://merajuice.blogg.se/
Postat av: anna

Ja, se allt från den positiva sidan :)

ja supernice så kan jag äntligen få visa det vackra Danderyd (och sthlm) xD :D

2010-05-19 @ 17:52:06
URL: http://merajuice.blogg.se/

♥♠ Kommentera gärna! ♦♣

♥ Namn ♥
Kom ihåg mig?

♠ E-postadress ♠ (publiceras ej)

♦ URL/Bloggadress ♦

♣ Din kommentar ♣

Trackback