Torsdag ~



Det var väl en ganska normal dag idag xD Jag tycker faktiskt om torsdagar :D dom är mysiga med slapp xD Men idag har varit en bra dag <3 EN vanlig skoldag... xD Men efteråt, från 19 - 21 så var de väl ganska mysigt kan man nog säga xD Det var kulturnatta i skolan, då uppträdde några från vår skola/och andra. Om jag ska vara ärlig så tycker jag faktiskt att dom i vår klass ägde xD Dom som var näst sist, dom spelade jätte bra :D Och sjöng väl..mysigt XD Men jag vill bara säga...jag vill ha deras skills D: <3
det var nog allt 8D nu ska jag kolla runt i lite olika sidor och sedan gå läggamig ~
Godnatt sålänge.


Kommentarer
Postat av: anna

...except from the hatred against swedish, that shit will follow you to the next school(come back with you).

8D

2010-03-26 @ 17:42:46
URL: http://merajuice.blogg.se/

♥♠ Kommentera gärna! ♦♣

♥ Namn ♥
Kom ihåg mig?

♠ E-postadress ♠ (publiceras ej)

♦ URL/Bloggadress ♦

♣ Din kommentar ♣

Trackback