Sommar och sol !!❤



Halloj! Utvecklingsamtalet var okej xD hade inte så mycket att prata om..men vi satt där i 25 minuter och mys snackade x3 Om väldigt blandat (a)

När vi kom hem så började jag fråga min mamma lite saker, nu visar det sig att jag får åka till DANMARK med mina kompisar i sommar (om vi nu ska det) :D det skulle vara kul xD ❤
Happ happ ~

Sen så började vi prata om vart vi skulle åka i sommar med tha family :D Jag längtar ganska mycket faktiskt xD ❤ För jag hoppas verkligen det kommer bli jätte kul 8D
MEN! Problemet är vi har ingen aning om vart vi vill åka... vart det kan vara kul och spännande !!! xD SÅ DÄRFÖR SÅ VILL JAG HA HJÄLP! Jag vill höra förslag om vart man kan åka i sommar :D Ingenstans där det är JÄTTE varmt xD 30 grader är bra xD men inte FÖR mycket mer o__o min storesyrra tål inte så mycket värme ! xD
Ge förslaaaaag O__o ❤
Här kommer en liten karta :D



Klicka så kan man se större :D

Jag längtar så mycket till sommar ;__; Då det är varmt och soligt och skönt! När det luktar blommor, gräs och frisk luft :D Där himmlen är hel blå, och havet är hel blå och skön att kolla på *__* ❤ AAAH! jag längtar så enormt mycket !!!! Kan inte vara lugn längre xD


Kommentarer
Postat av: anna

Jag ÄLSKAR DIG!!!!(eller kanske din mamma) DU FÅR FÖLJA MED!! JAAA :D jag snackade med mina föräldrar också idag xD

åk till kroatien, eller spanien så kanske du lär dig lite mer spanska. eller usa, eller island, eller frankrike, eller SYDAFRIKA ofc xD (väldigt dyrt dock), tyskland-berlin är också rätt så mysigt om man bor på ett fint hotell typ, kanada är också jättebra på sommaren, perfekt väder. lite varmare än i sverige, typ 27 grader, beror iofs på vart man är xD, JAPAN? :D eller grekland, italien och ät god mat :)



(jag bakar cheesecake)

2010-03-08 @ 19:24:58
URL: http://merajuice.blogg.se/

♥♠ Kommentera gärna! ♦♣

♥ Namn ♥
Kom ihåg mig?

♠ E-postadress ♠ (publiceras ej)

♦ URL/Bloggadress ♦

♣ Din kommentar ♣

Trackback