❤ Promarkers + One Piece ❤



Jahapp. Idag så åkte jag och en kompis in till stan. Vi gick och köpte lite små saker xD
Jag som tillslut köpt min One Piece bok 50 är super glad *3* Jag ÄLSKAR den <3 Den fick en fin plats på min bokhylla ❤ Och så tycker jag faktiskt lite om framsidan o.o Ingen aning varför, men den är cool xD



Och sen så senare så köpte jag 2 promarkers xD Jag har nu testat dom här hemma och vill ha FLER O__O jag bara måste ❤ Är beroende nu x3 Jag vet exakt vilka som jag ska köpa |D Men dom två färgerna jag köpte idag var röd och grön, varför? jo för min O.C (own charecter) har dom färgerna xD Och så ville jag bara testa :D JAg läääängtar tills jag åker in till stan igen så jag kan köpa fler *3*

  

Jag köpte de två färgerna ^. Dom är ganska bra...men igentligen så behövde jag någon annan grön xD typ...leaf green >___>... men nästa gång ska jag köpa den xD ❤

------

Nu ska jag dricka upp mitt te :D Och sen så ska jag skriva klart mitt SO arbete och öva lite på redovisnigen (om jag har tid...LOL) xD OCH! om ungefär 1 timma så ska jag se på simpsons nya avsnitt :D HÄRLIGT <3


Kommentarer

♥♠ Kommentera gärna! ♦♣

♥ Namn ♥
Kom ihåg mig?

♠ E-postadress ♠ (publiceras ej)

♦ URL/Bloggadress ♦

♣ Din kommentar ♣

Trackback