One Piece~~ ❤



Jag tror jag kommer döööööö O___O Allt är så döds spännande i One Piece !!! *3* Jag håller seriöst på att dö!!!! XD OMG OMG OMG !!! ❤
Law har precis gått under vatten igen med Luffy (YAAAAY :D ❤) Nu ska han fixa till Luffy *3* ...men det som är ganska synd är väl att, dom gick i vattnet precis då Shanks kom fram......så Luffy fick inte se honom ;___; BUUUH! That sucks!! ;___;.... but but.......Jag ändå glad att han dök upp xD


''I've come to end this war''
Se!! Seeeee~~!!! O___O Han håller i hans gammla hatt som han gav till Luffy! *3* HELT UNDeRBART ATT JAG DÖR ❤ xD Han kommer nog vara den som ger hatten till luffy igen :D Det skulle vara MKT UNDERBART!

fan fan fan ! Nu måste jag vänta en HEL vecka till för nästa kapitel >____> ASSÅ FAN!!! Jag vill läsa nu D: det har ju blivit döds spännande!! Jag vill läsa när Law hjälper Luffy...jag vill läsa när Shanks besegrar cp jävlen ''Blackbeard''...............jag vill döda honom...allt började med han.........det är hans fel att Ace dog....... nu ska jag gå och läsa dom senaste kapitlarna igen i One PIece xD Har inget bättre för mig D:


Kommentarer
Postat av: Ayu

...har Shanks gått o blivit fet eller ser jag så dåligt...? rätta till glasögonen xD

2010-03-31 @ 22:52:13
URL: http://marui.blogg.se/

♥♠ Kommentera gärna! ♦♣

♥ Namn ♥
Kom ihåg mig?

♠ E-postadress ♠ (publiceras ej)

♦ URL/Bloggadress ♦

♣ Din kommentar ♣

Trackback