Kärlek till Final Fantasy XIII



Idag så fick vi veta resultatet på nationella proven i engelska, fick vg, inte så nöjd... jag får hålla tummarna att jag får mvg på muntliga och något(?) på uppsatsen nu på onsdag D: lycka till...till mig xD
Det var meningen att jag skulle nu sitta och göra min uppvärminsprogram, men min syrra är inte hemma så jag vet inte vart alla skivor är xD Så istället så spelade jag Final Fantasy XIII !! :D Det fick mig att må mycket bättre <3





Spelet började väl bra tycker jag :D Det går iallafall att spela >__< Än så länge så tycker jag om spelet ;D Jag har Vanille som min favorit och sedan Hope(han är inte med på bilderna). Varför sitter jag här nu och skriver det här? Jo, för jag dog precis när jag mötte en boss xD Jag ska snart gå och spela igen xD Senare så ska jag kolla uppvärminsprogrammet som jag har tills onsdag...yaaay...not ^^'

I give FFXIII my love, my heart xD ...nu börja jag fundera på att spela FFXII igen >__> Jag gav upp ganska snabbt på det spelet så x3
....


Kommentarer
Postat av: anna

host engelska skrivuppgift host

2010-03-22 @ 20:54:25
URL: http://merajuice.blogg.se/
Postat av: Ayu

Eeeeeh? Vg är ju bra! Jag är glad om jag får g+ x'D



Men jag vill spela 13... har dock ingen passande konsol ju... xD

och du bör spela 12... det är en order från ovan! xD

2010-03-31 @ 22:50:43
URL: http://marui.blogg.se/

♥♠ Kommentera gärna! ♦♣

♥ Namn ♥
Kom ihåg mig?

♠ E-postadress ♠ (publiceras ej)

♦ URL/Bloggadress ♦

♣ Din kommentar ♣

Trackback