Godnatt ‽‽



Jag var jätte seriös idag med SO....not T___T
Jag fattar inte varför jag inte kan sätta mig ner och skriva massa bullshit ! Jag som nyss vet hur man annvänder ordbajs >___> ....
Men seriöst....jag får ta och skriva klart mitt SO arbete imorgon x3 OCH öva på den imorgon...allt kommer jag göra imorgon....
INTE PRECIS FÖRVÅNAD är jag heller xD Jag lämnar ALLTID, vad som helst, åt SISTA dagen...... Jag känner mig fail xD och jag som vill höja mina betg ;__;'

Ohjusste, jag glömde ta upp att SO arbetet är om Andra Världskriget. Jag vet hur jag ska skriva det... alltså vad jag ska med, men vad jag inte vet är...hur jag ska skriva NER det...... TT__TT
Äh, det löser sig nog imorgon...annars dör jag på torsdag >_>

------------

Jag längtar tills torsdag <3 Ska se på percy jackson - kampen mot åskviggen :D Underbart alltså! Jag längtar *3*

Nu ska jag gå och lägga mig... tidigt idag.....är trött eftersom jag precis satt och försökte skriva SO... xD

Godnatt ≥w≤ ❤


Kommentarer
Postat av: anna

ordbajs xD

2010-03-03 @ 19:33:46
URL: http://merajuice.blogg.se/

♥♠ Kommentera gärna! ♦♣

♥ Namn ♥
Kom ihåg mig?

♠ E-postadress ♠ (publiceras ej)

♦ URL/Bloggadress ♦

♣ Din kommentar ♣

Trackback