Ohmy, ett tag sedan jag skrev något ! Hahah :D



HEJHEJ ALLA! I'M BACK! :D
det var ett tag sedan jag skrev NÅGOT här xD ..typ en månad sedan skulle jag gissa? owo xD
Jaja, det har hänt så mycket på sistonde...att jag inte längre orkar skriva ner allt xD jag kan skriva ner sakerna som händer nu istället! xD
Men just nu gör jag inget alls! så därför så bestämde jag mig att skriva lite om vad som hände med One Piece och sådant xD




Jag säger WOW!!! ... jag vet inte längre hur länge sedan det var sen jag blev ''sugen'' på att läsa eller kolla på one piece. Jo det var ungefär för 3 månader sedan. Det tog bara plötsligt stopp där. Jag blev besatt i andra anime och manga som tex: Durarara!! Baccano! K-ON! Pandora Hearts! Soul Eater! - jag blev besatt av dom istället (men även många fler!!! men dom andra varade en liten stund bara). Minns ni hur jag alltid skrev om hur mycket jag älskade one piece. JA! det bara försvann sådär, den känslan....... men nu på sistonde har jag börjat läsa one piece igen för att försöka få tillbaka känslan, men jag får inte de! Jag menar... jag älskar att läsa böckerna och sådant... jag saknar hela Straw Hat crew, jag vill att de återsamlas..men jag skullen nog gissa på att de inte kommer göra det... *suck*
Jag har börjat läsa one piece, men jag är inte lika galen som jag var förut..jag hoppas jag blir det! Jag skriver kanske något mer om de någon annan gång! Lev trevligt gott folk! <3


Kommentarer
Postat av: anna

jag tkr du borde lägga in dina bilder på bloggen och sedan om nått år kan du titta tillbaka och se hur mkt bättre du blivit :D

2010-07-12 @ 18:01:32
URL: http://merajuice.blogg.se/

♥♠ Kommentera gärna! ♦♣

♥ Namn ♥
Kom ihåg mig?

♠ E-postadress ♠ (publiceras ej)

♦ URL/Bloggadress ♦

♣ Din kommentar ♣

Trackback