R.I.P - One Piece

~~~
SPOILER
One Piece


Det senaste som har hänt i One Piece är fruktansvärt. Igår läste jag nyss vad som hände.. Jag blev så chockad, jag kunde inte sluta gråta. Han dog...
Ja! För en mangakaraktär. Jag gråter för manga, jag har lixom vuxit upp genom de...
Men nu.. han; Portgas D Ace, som var den som fick mig att älska One Piece (jag var så jävla lycklig för att jag kunde läsa One Piece, den gjorde mig lycklig hela tidn) .. men nu är Ace DÖD !! Jag kan knappt fatta själv hur det kan gå !!! han dog... med ett leende...............
Han grät..när han var liten så ville han veta varför han blev född, vilken nytta det var osv, nu säger han att han är glad att ha fått leva tills nu, till nu där han fick se sin bror sådär..... ASSÅ NEJ HERREGUD !!
Allt käns så meningslöst i mitt liv nu..
Jag tycker inte om One Piece längre.. Hur det blev.. hur allt blev.. först så förlorar huvukaraktärern (Luffy) alla hans vänner (och måste antagligen hitta alla igen) och nu dör hans egna bror i hans famn..... FRUKTANSVÄRT..

..Det var ett tag sist jag kände mig så här deppad över allt..



R.I.P Ace <3

Någonstans inom mig så väntar jag på att han kommer resa sig upp och säga att ingenting hände Haha, men det käns bara förkonstigt.. eftersom han nu sa sina sista ord...och dog med ett fint leende på läpparna.. det käns fel om han reser sig upp och börjar dansa..... men jag skulle nog tycka om det bättre än att han verkligen dog..

I love Portgas D Ace <3
Damn... ;___;



Kommentarer
Postat av: anna

rip. :---

2010-02-10 @ 21:24:00
URL: http://merajuice.blogg.se/

♥♠ Kommentera gärna! ♦♣

♥ Namn ♥
Kom ihåg mig?

♠ E-postadress ♠ (publiceras ej)

♦ URL/Bloggadress ♦

♣ Din kommentar ♣

Trackback