Alice in Wonderland

Hallå!! Och GOD JUL på er alla ~

Idag har jag sett på Alice i underlandet. Jag tyckte faktiskt att den filmen var ganska bra. Slutet blev lite, njaaaa. Jag önska hon kunde stanna kvar xD Men jaja, vad ska man göra? (A)
Efter att jag hade sett den filmen så.. jani.. jag ville se den tecknade versionen igen. Jag minns när jag var liten och såg den tecknade versionen xD ....fast jag minns inte alls så mycket..jag minns bara Några detaljer o.o men en grej som jag minns ganska mycket var KATTEN! OwO Jag var rädd för den där osynliga katten >_> kissa nästan på mig när jag såg på filmen ! xD
Men nu efter alla dessa år... så vill jag se den tecknade versionen igen ;O; så många minnen man hade som barn.. så underbart(A) Någon vacker dag ska jag köpa..kanske xD



På bilden till vänster ser ni Alice i underlandet 2010. Bilden till höger är den tecknade versionen som gjordes (vet inte exakt) runt 1900-talets slut antar jag.


Kommentarer

♥♠ Kommentera gärna! ♦♣

♥ Namn ♥
Kom ihåg mig?

♠ E-postadress ♠ (publiceras ej)

♦ URL/Bloggadress ♦

♣ Din kommentar ♣

Trackback