✘Sebastian + lite idag ✘



Hallå gott folk här ute! Godmorgon! Jag är väldigt pigg..nej igentligen inte, men ändå!
Jag ska nu skriva en liten kort grej om något : D
SEBASTIAN MICHAELIS is HOT ~

Well what was everything... nej jag glömde! AND!! And he's is one hell of a butler! OwO


Jag vill så gärna ha en butler som han (dreggel)
Sebastian är så goodie! Han är så rolig också! xD Den senaste episoden av Kuroshitsuji
var så himmla rolig! xD Jag känner mig nästan taskig.. xD
Men nu till en annan topic! xD


~*~*~*~*~*~



Idag ska jag träffa några kompisar och åka in till stan, till den dära..kulturkalaset x3
Ska bli kul! xD
Senare klockan 18.15 så ska jag kolla på bio tillsammans med min familj-igen-men sist jag gjorde de var det väl mysigt xD Vi ska kolla på filmen ''The Expendables'' :D

Nämen, nu ska jag gå och se vad för kläder jag kan ha på mig..i det här SOLIGA vädret xD YAAY för solen! Har saknat den jätte mycket efter vi kommit tillbaka till sverige från Sicilien D:


Kommentarer

♥♠ Kommentera gärna! ♦♣

♥ Namn ♥
Kom ihåg mig?

♠ E-postadress ♠ (publiceras ej)

♦ URL/Bloggadress ♦

♣ Din kommentar ♣

Trackback