† Rest in peace Yoite †



Hejhej! Jag har fixat till min blogg xD Jag tycker om den, I don't care about you 8D
Men nu till topic anime! xD

Jag har nu sett klart på animen Nabari no Ou. Den slutade så himmla sorligt!! ;__; Jag
grät så himmla mycket på de sista episoderna...jag tror det började från
episode 18 till 26 ;o;




Bilden här uppe är Yoite, varför han dör? Jo för... SPOILER > för han använder en kraft
inom sig som tillslut kommer leda till hans död. Han visste att han skulle dö av de
någon dag...därför så dog han väl....lyckligt BWUAAAAH!!!
(springer iväg och gråter) ;__; Yoiteee!!

En grej till kan jag lägga till! Han är superhet! OWO ..men inte lika het som
Sebastian och Ciel från Kuroshitsuji ;D
Men mer om det kommer jag ta imån eller någon annan dag xD

Godnatt folk Sov så sött! Dröm fina drömma och inga mardrömmar.. :D


Kommentarer

♥♠ Kommentera gärna! ♦♣

♥ Namn ♥
Kom ihåg mig?

♠ E-postadress ♠ (publiceras ej)

♦ URL/Bloggadress ♦

♣ Din kommentar ♣

Trackback