Nytt beroende; Katekyo Hitman Reborn!


Hallå världen!
Jag tänkte skriva en grej till idag innan jag återväder till min ''anime stund'' :D

För ungefär 2 dagar sedan har jag börjat kolla på en ny anime; Katekyo Hitman Reborn! och jag älskar den!
Jag hade hört om den innan..fär JÄTTE länge sedan, men gav den aldrig en chans..men nu förtiden har jag gett många anime en chans xD

      ||         

Bilden här uppe så ser du Tsuna (brunhåriga huvudpersonen till serien) och Mukuro (en av de andra stora karaktärerna) xD Jag älskar dessa två!! Sen killen bredvid är Hibari, han är rätt cool den där killen 8D

jag håller på att kolla på alla episodes som är ute än så länge..har kommit ganska långt xD Men jag hoppas seriöst att jag hinner med det innan söndag kväll (för då kan jag göra min läxa i lugn och ro och inte tänka på Katekyo Hitman Reborn! XD)

Nu ska jag ta och kolla på Katekyo Hitman Reborn!, good day 8D
(Här nedan ser du många kraktärer från Katekyo Hitman Reborn!)



Kommentarer
Postat av: adde

mahahahah /()=G

2010-08-29 @ 16:39:48
URL: http://solstralen.mumien
Postat av: pauli

haft en bra söndag?

karm

2010-08-29 @ 17:07:50
URL: http://paulinabladh.blogg.se/

♥♠ Kommentera gärna! ♦♣

♥ Namn ♥
Kom ihåg mig?

♠ E-postadress ♠ (publiceras ej)

♦ URL/Bloggadress ♦

♣ Din kommentar ♣

Trackback