Kuroshitsuji + Kuroshitsuji II

HALLOJ! everyone! :D
Jag ska nu säga till alla människor, jag har nu ÄNTLIGEN börjat kolla på kuroshitsuji animen! En kompis hade rekomenderat den för länge sedan, men jag hade aldrig riktigt den ''orken'' att kolla på de xD Men igår fick jag plötsligt det och sa: ''varför inte ge den ett försök till?'', sen kolla jag på första och andra episoden och blev redan kär i animen!!!!! :D
Jag har redan kollat klart på kuroshitsuji, första säsongen. Jag har kollat på kuroshitsuji II, andra säsongen till episode 5, 6an kommer imån :D <3 JAG LÄNGTAAAAR!!!!






Jag älskar två karaktärer i kuroshitsuji, och det är Ciel och Sebastian.^ :D
The master and the butler!!!!! <3
Jag är helt kär i dom två !! xD Dom två är så söta tillsammans! owo Jag blev så himmla glad att jag fick se dom igen i säsong 2! xD
Jag älskar ALLA openings för kuroshitsuji !! ÄLSKA!!! och endingarna! helt underbara! <3

Jag har redan sett på alla episodes som är ute i nätet, jag håller nu på att läsa mangan, HELT UNDERBART! :D

Det var allt för just nu, jag kommer nog skriva mer om den här animen senare xD (japp! jag tänker skriva om måååånga animes senare xD)





Kommentarer

♥♠ Kommentera gärna! ♦♣

♥ Namn ♥
Kom ihåg mig?

♠ E-postadress ♠ (publiceras ej)

♦ URL/Bloggadress ♦

♣ Din kommentar ♣

Trackback