Hejhej och godnatt ~



Idag har väl varit ganska kul xD Det här är min dag:

Först skulle jag träffa några kompisar i terminalen, efter att 2 hade kommit skulle vi vänta på den
sista, som var försenad då. Vi tre satt där i terminalen och snackade, och plötsligt så kom det
någon random konstig mann som började prata med oss, han frågade: ''Vet ni vart jag
kommer ifrån?''
And we were like: ....whuut?
Min kompis svarade sverige, sen sa han vart i sveige, vi ba göteborg xD
Han ba: jaa, majorna!
Jag vet vart det är! Min syster bor där, svarade jag då...
Sen började mannen prata om att han hade två hästar... sen började han prata om en hund han
hade..en svart hund... xD Efter det så börja han prata på rådjur och kissa... WTF!? sen kom vår
kompis och vi bestämde oss för att gå ut...och skratta! xD Bussen kom och vi åkte in till stan-
till augusti festen, eller som den kallas nu: Kulturkalaset.
I stan så gick vi runt där och hade väl...lite kul xD Vi gick och gjorde något (som jag inte kan skriva eftersom Anna kommer kanske läsa det hära) xD efter det så... gick vi runt och kollade på lite saker.
Sen så kom det ngn randome kvinna fram till min kompis och frågade henne om hon ville
bli model!xD Nu har de frågat min kompis det 2 gånger! wow... xD
Vi bestämde oss för att checka in NTI gymnasiet, där min kompis ska gå, och påvägen dit så
skulle vi gå förbi en bank. När 2 av mina kompisar gick förbi banken och en misstänksam svart
väska framför så sa en mann någonting till dem. Jag märkte att de 3 kollade på väskan och jag
blev fan rädd!! xD Mannen ba: jag vågar inte öppna den, den kanske exploderar..bomb'' <- eller något
liknande. Jag blev fan rädd! XD Men jag gick snabbt förbi ändå..asså tänka sig.. allt skulle ju kunna
hända i några sekunder innan man hinner göra någonting xD
Sen senare efter att vi sett gymnasiet och kollat på skeppar (vi var vi..eh...havet?) xD Så bestämde
vi oss för att gå tillbaka in till stan. Påvägen tillbaka var väskan inte kvar.. xD Men jag såg en kille
med en stor blå sopsäck som rotade i soptunnan, han hade en liknande väska! läskigt! xD
Vi gick in i donken och åt lite, efter donken så var jag en snäll liten unge! En mamma(inte min)
kom fram till mig och bad mig att ta kort på henne och hennes 2 barn xD Så jag gjorde de, hon
 tyckte bilden blev jätte bra :D..... efter det stack vi xD sen så lämnade mina kompisar av mig i bion,
 eftersom jag skulle se på the expandebles med familjen xD
Och klockan halv nio var jag väl hemma ... jag har varit ute rätt länge idag.......HAHAHAH! xD
och jag börjar skolan om 1 dag... på måndag blir det dags! OwO
Godnatt folket! Ni som läst hela skitet nu får en kaka! xD


Kommentarer
Postat av: anna

då får du skicka en kaka till mig! :D längtar

VAD VAD??!! tell me what you did!!

2010-08-15 @ 23:02:57
URL: http://merajuice.blogg.se/

♥♠ Kommentera gärna! ♦♣

♥ Namn ♥
Kom ihåg mig?

♠ E-postadress ♠ (publiceras ej)

♦ URL/Bloggadress ♦

♣ Din kommentar ♣

Trackback