❤Hakuouki Shinsengumi Kitan❤

I LOOOVE Hakuouki Shinsengumi Kitan!!!!!!
Jag har sett alla 12 avsnitt 2 gånger, ska se dom för en tredje gång xD
Jag längtar tills säsong 2 kommer ut!! OWO Den kommer komma ut den här månaden elr nästa!!! AAAAH! *galen*
*host host* ursäkta... men tro mig... det är så värt att bli såhär galen.. killarna i den här animen..KILLARNA I DEN ANIMEN är mycket mycket MYCKET HETA! snygga! Dreggla!!!! Som en person skrev någonstans:

''I wouldn't mind living under the same roof as these guys everyday'' - INTE JAG HELLER!!!!! AAAH! jag kan bara dö för att komma till dom ;___; <3 Ni kommer första om ni ser bilden där nedan ;D



DOM ÄR UNDERBART SNYGGA! - tycker jag som är hardcore fán för anime och manga.

Det finns ett spel för Hakuouki Shinsengumi Kitan..suck...jag önska jag hade den..skulle dregglar sönder alla mina darlings!!! ;o;

Här är openinget till animen (det finns spel openings oxå..men ANIME OPENINGET ÄR SO HIMMLA BRA!! jag börjar nästan gråta varenda gång jag ser den ;__; - det beror kanske på att jag vet vad som kommer hända karaktärerna) ;o;





Jag kommer kanske senare igen skriva lite mer om den här animen, typ handling och lite mer bilder på den xD Jag älskar den för mycket just nu OWO xD

baibai :D

Kommentarer

♥♠ Kommentera gärna! ♦♣

♥ Namn ♥
Kom ihåg mig?

♠ E-postadress ♠ (publiceras ej)

♦ URL/Bloggadress ♦

♣ Din kommentar ♣

Trackback