En Bra Fredag <3

En väldigt bra skoldag var det i fredags :)
Jag har snart inga minnen kvar men ändå så är jag väldigt glad över att fredag gick så bra.
Lucia tåget var bra, hela dagen var bra, förutom då jag spillde.. xD



Här är vi söta små barn *o* Och fotografen får vi inte glömma, söta anna :D
Som jag ser nu..så syns det väldigt mycket igenom de luciaklänning x3 Not good at all .__.'

Men vi tre var ÿber söta <3

 

Tomten med stora smilet, hejsan, lite presenter va? xD Men ah, DÄR ÄR FOTOGRAFEN! Hon står mellan mig och tomten :D hejsan!! erkänn ful du är anna ? ;9 <3
Bea..bea pose.. x3

Sankta Lucia Sankta Lucia Sanktaaa Luciaaaa ~
Jag är fin elr hur ;D 



En väldigt bra fredag <3

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


Kommentarer
Postat av: anna

haha, du jag "spillde" också xD

va? men.. men... vadå f..u..l...?...

2009-12-13 @ 15:04:18
URL: http://merajuice.blogg.se/
Postat av: Anna

Sitter i taxin nu :-D

2009-12-14 @ 16:50:30
Postat av: Astrid

haha, den syns igenom :D, jag hade jeans.

in your face :DDDDD

2009-12-15 @ 09:27:38

♥♠ Kommentera gärna! ♦♣

♥ Namn ♥
Kom ihåg mig?

♠ E-postadress ♠ (publiceras ej)

♦ URL/Bloggadress ♦

♣ Din kommentar ♣

Trackback